Vrácení nebo výměna

Jestliže jste po doručení zboží zjistili, že jste se spletli a objednali něco jiného nebo jste prostě jen změnili názor, můžete nám takové zboží vrátit. Na rozmyšlenou máte 14 dní, ale nezapomeňte, že takové zboží musí být nepoužívané bez jakýchkoliv známek opotřebení a v původním obalu. Pokud některá z podmínek nebude splněna, mohou být účtovány náklady na uvedení do původního stavu. Vrátit z hygienických důvodů nejde zboží, které se nosí na těle (fitness doplňky, sluchátka, respirátory), pokud byla porušena pečeť.

Po předchozí domluvě je možné na výměnu zaslat zboží zakoupené i před více než čtrnácti dny. Rádi vám dáme konkrétní nabídku.

Postup pro vrácení zboží:

1) Vyplňte prosím Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

2) Zabalte zboží tak, aby nedošlo k poškození během přepravy

3) Zboží zašlete na adresu Zentify s.r.o. Rašínova 1255, Úvaly, 25082.

   využít můžete i zaslání na Zásilkovnu (9788)

  Nabízíme také snadné zaslání se Zásilkovnou. Stačí když nám zašlete vyplněný výše uvedený formulář na náš email a my vám zašleme kód pro vrácení zboží. Tento kód nahlásíte obsluze libovolné Zásilkovny. Za tuto službu účtujeme 75Kč, které budou odečteny z hodnoty vráceného zboží.

Vrácení peněz za objednané zboží:

Po přijetí zboží vystavíme Opravný daňový doklad a obratem a odešleme peníze zpět na uvedený účet, nejpozději však do 14-ti dnů od obdržení zboží. Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty! Pokud je objednávka prováděna na IČO, je možná pouze výměna zboží za jiné.


Reklamace

Jestliže se na zboží vyskytne vada do 24 měsíců od nákupu (do 12 měsíců v případě nákupu na IČO) a není z povahy věci zkrácená záruční doba (např. baterie 6 měsíců) nebo poškození vzniklo vaším zaviněním, tak máte právo ho reklamovat. Zboží předáme do servisu a ten Vaši reklamaci vyhodnotí. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů. 

Postup pro zadání reklamace:

1) Vyplňte prosím Formulář pro reklamaci 

2) V případě poškození zboží proveďte fotodokumentaci 

3) Zabalte zboží tak, aby nedošlo k poškození během přepravy

4) Zboží zašlete na adresu Zentify s.r.o. Rašínova 1255, Úvaly, 25082.

   využít můžete i zaslání na Zásilkovnu (9788)

Nabízíme také snadné zaslání se Zásilkovnou. Stačí když nám zašlete vyplněný výše uvedený formulář na náš email a my vám zašleme kód pro vrácení zboží. Tento kód nahlásíte obsluze libovolné Zásilkovny a o víc se nestaráte.


Pokud si nejste v něčem jisti, nebo máte jakýkoli dotaz, neváhejte nás kontaktovat! Jsme tady rádi pro Vás.